Is jouw webhostingpakket zojuist verhuisd en kun je geen mail versturen of ontvangen? Met een kleine aanpassing in je mail-instellingen werkt alles weer naar behoren.

Nieuwe server, nog sneller

Waarschijnlijk heb je het al gelezen of zelf gemerkt, je webhostingpakket is verhuisd en staat op een gloednieuwe server. Dat is fijn, want dat betekent dat je website op een nog snellere en veiligere server staat. Een klein puntje waar je rekening mee moet houden is dat je deze nieuwe server ook moet invoeren in je mailclient: Zoals Outlook, MacMail of Thunderbird etc.

Zo stel je jouw mailclient in

Open je mailclient, ga naar instellingen en wijzig de inkomende en uitgaande mailserver van s011.domeinbalie.nl naar s013.domeinbalie.nl of s014.domeinbalie.nl. De server waar jouw webhostingpakket naar toe is verhuisd heb je ontvangen per mail. Zorg er ook voor dat bij de inkomende en uitgaande server de SSL/TLS-verificatie staat ingeschakeld. Voilà. Je mail doet het weer!

Krijg je nog steeds een foutmelding?

Elke mailclient werkt net even anders, waardoor je soms nog wat extra stappen moet doorlopen. Op onze helppagina bieden we een stappenplan voor vrijwel iedere mailclient. Doorloop ze stap voor stap. Kom je er toch niet helemaal uit? Maak een screenshot van je instellingen en stuur deze door naar service@domeinbalie.nl of neem contact met ons op per telefoon 020-4118845. Dan zorgen we er samen voor dat we je e-mail weer werkend krijgen.

Kennis én korting!

We verzamelen elke maand de belangrijkste updates en meest interessante nieuwtjes op het gebied van online marketing, e-commerce, cybersecurity en meer. Ook krijg je elke maand een kortingscode van ons!

Bedankt voor je aanmelding. Kijk snel in je inbox en klik op de bevestigingslink.